Followers

Pages

2 March 2017

Semester Two: Begin Soon



Hai gaiss! Lama aku menyepi, blog tak ber'update'. Sometimes aku wonder how orang yang main blog ni ada aje idea nak letak kat blog sedangkan aku kosong otak ni nak fikir nak update pasal apa kat blog. And yeah, there's other reasons too huhu. So this entry ni sekadar nak bagi refresh balik blog ni. Berhabuk je memanjang.

Oh by the way, minggu ni aku nak naik semester dua dahh. Wuhuuuu..... Takut jugak sebenarnya huhu. Sebab to be honest la, aku memang tinggal la buku tuu. Berhabuk, tak sentuh apa pun. Ada la jugak buka sikit hari tu, depan depan je la. Pastu sambung tengok drama. Hampeh betul aku ni hahaha. Risau juga sebenarnya, satgi masuk kelas lecturer tanya awal awal ni cemana??! Tanya tajuk tajuk sem lepas, habis laa. Thats why orang bijak pandai kata, belajar untuk menuntut ilmu, bukan belajar sekadar belajar. 👈suka hati aku je hihi. Okay, I'm trying to change okay. Just pray for me huhu. So, ahad ni aku akan start daftar untuk sem 2. And alhamdulillah, aku dapat duduk kolej. Yeayy ! 

Image result for yeay

So takde la nak fikir kena cari rumah sewa or pasal transport ke apa kan. I guess it much easier duduk kolej kot kan. Lagi lagi kalau kat uitm palam ni lagi la kot. Hahaha those who knows about it will understand what I mean. I guess so.

What else? Oh oh, my result. I didn't tell you guys yet. Well, alhamdulillah, result sem 1 okay je. Lepas la jugak, such a relief though tak la tinggi mana but I'm still appreciate and grateful. Hopefully, this course is the best for me and I can do well in the future. Insyaallah, aminn...

Oh yeah, I guess I never tell you guys this one. Aku jadi AJK untuk Exco Pentadbiran dan Perundangan Pelajar dalam Persatuan Pelajar Meltech. If tak tahu, meltech is the short name for medical laboratory technology. Kitaorang baru je naik takhta (bak kata orang) hujung sem lepas. So sem lepas takde apa sangat and I guess naik sem 2 ni we all will be quite busy kot sebab there will be more programs to be hold. Aku harap aku boleh jadi ahli yang membantu dan boleh diharapkan since aku ni bukanlah jenis yang pandai sangat bila masuk bab bab leadership ni.

Okay, so apa pun, please pray the best for me okay! And also to you guys I wish all the best and achieve for what you want and the best for you. Good luck ! Allhu yuftah 'alaina 😄

Image result for all the best quotes


No comments:

Post a Comment

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post