Followers

Pages

21 November 2016

Preloved Giveaway by AA


Hai semuaaa! Alhamdulillah, finally gais finally... Dapat juga buka dan update blog ni. Ceh baru seminggu dua dah bising huhu. Bising laa, giveaway banyak ni takleh lepas hahahahaa. Okay so banyak nak cerita sebenarnya tapi ni aku join giveaway la dulu. Malas nak taip panjang -panjang cerita tu. kihkih. Aku malas nak bebel banyak, penat tauu baru habis presentation genetic tengahari tadi. Cehh. Pasal thalassemia. Haaa korang nak aku present pulak kat korang? Hehehe. Takpe nanti ada masa (dan kalau aku rajin la heuheu), aku ceritalah kat korang pasal thalassemia. Dah dah, siapa lagi belum join giveaway (aku la tuu baru nak join hihi) haa mai la join. Kerana tak sempat update, aku bookmark tau giveaway yang aku nak join ni semuaa. Kagum tak? Kihkih. Aduhai banyak lagi cakap hahaha. Dah dah join cepat!


klik banner untuk join

PRELOVED GIVEAWAY OLEH AA
1. follow - airahsyahirah.blogspot.com (mine) and sheissyahindah.blogspot.com (partner in crime)
2. buat entry dan letakkan banner giveaway 
3. copy link entry and paste kat komen entry ni okay
4. rajin rajin komen entry dua blog tu -optional- -membantu-


mula : 13 november 2016 - 13 december 2016



HADIAH - shawl dan dress setiap pemenang (link akan diupdate)



CARA PEMILIHAN PEMENANG
1. cabutan oleh kami berdua.
2. siapa yang rajin komen, nama untuk cabutan akan digandakan (peluang lebih cerah)
3. tiga orang pemenang bertuah akan dipilih 

All the best semua !

2 comments:

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post