Followers

Pages

5 October 2016

Hanya PadaMu - Akim & The Majistret



     Hai gaiss. Haa pernah dengar lagu ni? Ye, ini lagu ye. Well, memanglah kalau nak ikutkan dah lama sikit la, tapi tak lama sangat hehe, release dah lagu ni tapi aku macam baru tersedar sesuatu. Cehh. Bila tersedar, asyik lupa pulak nak masuk kat entri ni. Haihh. Okay, so apa yang aku nak share kali ni? Aku nak share tentang lirik lagu ni. Pada mulanya, aku dengar gitu gitu je. Dengar and ikut rentak sikit sikit, nyanyi sikit. Aku tak sedar pun lirik dia. But one day, aku cuba dengar lagu sambil dengar lirik juga. And then, fuhhh..... Kalau dengar betul-betul, korang akan rasa something di sebalik lirik lagu ni. Ceh. Dengar dan hayati lirik ni betul betul, then akan dapat feel apa sebenarnya yang nak disampaikan di sebalik lagu dan rentak ni semua kan. Ish banyak pulak bebel. Nah, baca dan hayati okay lirik lagu akim ni. Favourite artis ai tau, dulu laa. Hehe. Now pun sama tapi like biasa je, still okayy mehh. Sambil update entri sambil sebarkan kebaikan ! ^^


Hanya PadaMu


Artist: Akim & The Majistret
Album: Hanya Padamu (Single)
Release time: 2016-06-03
Dalam pekatnya malam aku terjaga
Dihimpit dosa tersimpuh ku menghadapMu
Inikah perasaan bila Kau menyapa
Baru ku sedari dari tidurku
Pantaskah aku ke sana tinggalkan semua
UntukMu 
Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku 
Berapa banyak Kau beri tidak ku syukuri
Ku tetap berpaling menjauhiMu
Pantaskah aku ke sana tinggalkan semua
UntukMu 
Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku 
Setiap nafas yang ku hela
Adalah dengan izinMu
Setiap rahmat yang Kau berikan
Takkan ku persiakan lagi
Hanya padaMu ku ingin kembali
Pintaku hanyalah ampunilah dosaku ini
Berilah daku keluasan kasih dan sayangMu
Jangan tinggalkanku sendiri
Ampunilah aku


(lyrics source:joox.com)

  Close your eyes and get the feel ! Boleh buat untuk muhasabah diri juga ;)


p/s: saja nak share sambil update entri yang kosong ni hehe. Mai baca nahh :)


No comments:

Post a Comment

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post