Followers

Pages

25 March 2015

Encik Mimpi - Selamat Malam Cinta (Official Music Video)


Hai semua.. Hari ni saja nak share lagu. Well, nothing to do much so aku nak share lagu ni pada anyone yang nak dengar, dah dengar or maybe belum pernah dengar lagu ni. Walaupun aku ni tak ada la nak dikatakan peminat tegar Encik Mimpi sebab yang lain pun aku jadi peminat jugak. Anyway aku tetap juga suka Encik Mimpi, The Mysterious Man. Huhu. So lagu ni dihasilkan oleh Encik Mimpi yang handsome (walau pakai topeng. huhu) dengan tajuk lagu Selamat Malam Cinta.. Music video ni amat menyentuh hati aku, soooo deep. Dengarkanlah dan hayatilah lagu ni. 


Dah dengar? Nak komen dipersilakan.. Ini saja yang nak dikongsikan kali ni. Thanks ya! Have a nice day! 

No comments:

Post a Comment

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post