Followers

Pages

23 February 2015

Mengharap Pelangi Akan Muncul

Alhamdullilah, masih diberi kesempatan untuk meng'update' blog aku ni. Hmm, nampaknya pemenang untuk First Giveaway 2015 dah diumumkan. Agak-agaknya, aku dapat tak? Hehe. Ingat tak GA yang mana? Yang ni laa.

Haha. Nampak sangat aku screenshot je gambar ni. Okeylah, ni senarai peserta GA. Cuba check, ada tak nama blog aku? Open your eyes wider okayy...


Haa, nampak kan. Itu nama peserta je. Senarai pemenang kat bawah ni. Scroll bawah ni kalau nak tengok. ^^


Hmm, ada nampak no aku? Yeah, itu dia. No 24. Prize nya? Header by Shahril. Nicee... Memang aku berniat nak tukar header pun, cuma tak terbuat pulak. Hehe. Alhamdulillah, lepas ni ada header baru la agaknya. Haha. Anyway, aku bersyukur sebab dapat la jugak hadiah dari ga yang aku sertai. Before ni aku sertai ga2 tak menang mesti sebab aku ni pemalas giler nak blogwalking. Haha. But don't worry. InsyaAllah kali ni aku lebih rajin.

By the way, hari itu semakin hampir. Fuhh, cuak habis. Hari apa? Hari di mana keputusan spm akan keluar. Grrr.. Good luck semua ye lepasan spm 2014. Yang berniat nak ambil scholarship pun good luck. 

Ingat, apa-apa pun keputusan yang kita dapat, bersyukur. Lagipun, dalam AlQuran pun Allah dah kata,



See? Okeylah, sampai sini saja. Well aku minta maaf sangat kalau aku tersilap bicara, terkasar bahasa or anything. And thanks membaca blog saya. ^^

*****

Kadangkala Allah turunkan hujan kepada kita kerana Dia ingin memberi kita pelangi. 


8 comments:

  1. wahhh tahniah menang GA :D btw, header awak skrg pun not bad,lawa :D

    and semoga keputusan awak cemerlang amin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. thanks la ye. saja nak buat lagi lawa. insyaAllah, tq atas doa awak ^^

      Delete
  2. Salam,

    Jom join contest review applikasi android ini boleh?

    Syarat kena install lepas itu review..
    Jika dah buat semua itu tinggalkan link diruang komen nanti saya hubungi anda untuk bagi Gift Voucher Code 12% discount untuk membeli di blogshop kami.
    Dan hadiah menarik untuk mereka terpilih jadi apa tunggu lagi jom visit

    Link ada dibawah ini

    New Aplikasi Android Baju Sweet Muslimah

    Terima kasih

    ReplyDelete

Hi there! Feel free to drop your comment here. ^^

Thanks a lot! ♥

Newer Post