Followers

Pages

23 March 2014

FLY.....


Hello everyone !! Hah, agaknya kali ni nak cerita pasal apa pulak ek? Itulah, aku pun malas nk cakap banyak2.. bukan sebab apa, aku TAKDE IDEA !! Hoho.. Ok2, seriyes laa. Nothing much to say but just want to share with you guys about my activity last week at my school. Activiti apa? Haa, tengok gambar jelaa. Aku malas nak cite banyak. Korang pun bukannya suka sangat baca, macamlah aku tak tahu. Haha.. Orait, kata tak nak cakap panjang tapi ni macam dah panjang jee. So, tanpa kita buang masa, tenaga dan idea serta bateri laptop ni, JOM LAYANNN...................  ^_^

Haa, kenal tak tempat ni? Macam kat luar negara jee.. Haha, ni dekat The Mines Shopping Mall la. Aku suka suasananya. Yela, aku bukannya orang kolumpo ke selangor. Dah macam jakun bebenor la pulak bunyinya kan. Hoho.

I'm in Paris!! haha.. perasan jee. =P

Hah?? Macam kenal jee?? siapa la tak kenal ANGKASAWAN NEGARA MALAYSIA YANG PERTAMA! yup! Dr. Sheikh Muzaffar Shukor. This is my 2nd time jumpa dia. 

aiyoo, ni semua berebut punya pasal laa. berebut nak amik sign dr sms ni. ( including me.. huhu) tu pasal gambar tak bpe nak lawa sangat.=)

Oraitt.... sekarang kita tengok gambar UNGA pulak. >_<

my class members..

HAHA... kenapa aku besarkan gambar ni jee. Sebab gambar ni gambar homeroom aku. Tengoklah betapa aktifnya ahli homeroom aku sampai tinggal ni je ahli yang ada time tu. Well, as you see, our country was North America. ~5 GEMILANG~


~5 EFISIEN~

~5 HARMONI~










Okeyy... Haa, malam ni de konsert. Baca la sendiri, pemaleh betul. Hehe. UNIC mai baahhh.....

Amboi, siap kaler2 lagi. Eh, aku tak edit eh, ni ori punya laa. Tak caya?  Next picture!

Haa, tengok?? Macam konsert betul tak? kan aku dah cakap, aku tak tipu. lighting terbaek punyaa.. ^_^

Ni la ahli UNIC nya.. Tapi sori gambar tak berapa jelas, masalah teknikal. Hehe. Actually 3 orang, tapi lagi sorang tak dapat hadir kerana sakit. Dulu time Devotees pun macam tu jugak, tak cukup seorang. Takpelah, kita merancang tapi Allah yang menentukan.

Mereka ni memang best la! Sempoi la jugak diorang sebenarnya. Rasa seronok la. 

See?? lighting back again.. Colour pink pulak tu kann. Haha


                 Okey la, setakat tu je dulu la. Anyway, about kehilangan MH370 tu, sama-samalah kita doakan agar Allah memudahkan pencarian pesawat tersebut. Teruskan berdoa dan jangan putus asa. And last before the ending, HOPE YOU GUYS PRAY FOR US, THE STUDENTS (+TEACHERS) OF MRSM GEMENCHEH WILL HAVE A SAFE JOURNEY GO AND BACK FOR A COMMUNITY SERVICE IN BEIJING, CHINA. BTW, aku nak mintak maaf kalau ada buat salah or ada entry aku yang menyakitkan hati ke, i'm so sorry and halalkan kalau ada hutang ke apa-apa jelah. For the info, we will departure about 12.30 am ( lebih kurang la.), esok. And this will be the first time aku naik flight. Wow, so amazing! Haha.. Biasalah, aku ni kan budak biasa jee. Tak pernah aku melancong naik flight even ke sabah, sarawak or langkawi sekalipun, tak pernah naik flight.

Oraitt... Dah lambat benor nii. Lambat bangun esok pagi karang. Ok, bye! See you next time! Teruskan membaca and menyokong, ok?! Assalamualaikum!

p/s : kalau sempat nanti aku tunjuk gambar and post pengalaman aku kat sana. ^_^


Newer Post