Followers

Pages

18 January 2014

Textgram??


Hai! So before esok menjadi hari terakhir aku kat rumah ( yelaa, esok dah kena balik maktab. ginilah nasib budak asrama.. =D ), jadinya aku nak ber'blogging' la kejap. Aku ni susah betul nak cari idea bila buat post ni. Photobucket Hmm.... Okeylah, memandangkan aku pun taklah berapa tahu nak cakap pasal apa. So aku nak bagitahu pasal competition yang dianjurkan oleh pihak BWP MRSM Gemencheh. Hah, tahu tak apa benda alah BWP tu?? Kalau tak tahu, meh sini aku bagitahu. BWP tu ialah Badan Wakil Pelajar. Kalau itu pun tak tahu, aku malas nak terang. Haha..Photobucket Over la pulak. 
Macam ni, pertandingan yang dianjurkan tu berdasarkan kreativiti kita. Kita kena buat ' TEXTGRAM ' and pemenang akan dikira berapa banyak orang like dekat page bwp tu. Tak faham? Aku pun malas nak terang panjang2 jadinya aku letak gambar ni. Tengok and kasi faham ok? Hehe.. 
Ni aku besarkan sikit bagi korang semua nampak dengan sejelas-jelasnya. Ceh! Haha.. Amacam? Kalau aku buat iklan ni kat blog aku yang cantik ni ( hehe.. =P ) and maybelah di'up'kan sedikit hadiah tu, agaknya ada tak orang nak join?? At least dapatlah something even hadiah kecik jee, daripada takde. Kan?? Haha.. Tengoklah nanti. Kut2 nanti ada niat and duit banyak sikit, bolehlah kut buat pertandingan ke apa-apa ke. Okey, korang nak tengok contoh tak? Meh aku tunjukkan korang hasil-hasil karya budak2 kreatif ni. Korang judgelah sendiri, lawa ke tak. Hee...
Photo: Apa khabar IMAN?
Korang tengok mana? Depan ke belakang? Tengok baby comel ehh?? Aikk, orang nak tengok makna perkataan tu.. Cehh, padahal aku pun suka tengok baby tu. Hihi..
Photo: Well said by anon
Aikk, macam pelik pulak tetiba je gambar kangkung ni muncul. Takpelah, kita tengok maksud perkataan tu yang penting. Kan?
Photo: "A Humble Piece From Me Hana Hamizah 10082 :D "
This textgram was the one of my fav. Aku suka yang ni. Nice!
Photo: Piece from NURUL AFIFAH :)
Yang ni pulak dibuat oleh my bestfriend. For me, it's a nice pic and textgram. Kalau dibaca nanti budak ni, mesti bangga textgram dia terpilih masuk dalam blog aku.. Cewahh! haha...
Photo: Waan did his best ! -10037-
Ni pun bolehlah. Aku suka. Simple and I like it ! =)
Photo: Great sayings from Annizz Razak -13078
Textgram ni aku rasa yang paling banyak like setakat ni. Kalau tak salah aku la. Bagi korang, how's it?
Photo: Sahabat -Danish Ameerul-
Ok! Actually aku baru perasan nilah satu-satunya antara textgram yang mendapat like paling banyak. And likenya mencecah 100 berbanding the others yang tak mencecah lagi 100. Nak tahu siapa? Alaa, tak payah nak hairan sangatlah kalau kat sekolah aku tu. Inilah dia hasil karya budak ex-classmate aku tuu. Ingat? 
Photo: bY aIN nABiLA ! NICE WORK !
Like taklah berapa banyak tapi aku suka. Simple and menarik!
Photo: Artis tidak mahu menyebarkan identitinya, well goodluck then!
Simple and I like the words.. =)
Photo: Once a brother, always a brother - Aniq Haikal 10062-
Yang ni pun aku suka! Lawa and simple and interesting gambarnya! Hehe.. ^_^
Photo: "Jangan jadi anak derhaka..LIKE Cepat!!"
:D Pieces from Abi !!
Ini adalah hasil daripada abi kami! Eh, pelik ke? Actually ustaz ni dah macam ayah kita orang kat maktab yang banyak bantu and jaga kita orang. Abi nilah yang banyak juga berjasa pada kami semua. That's why we all love him especially my batch, BATCH 97 !!
Photo: By Nurain Farahin..Nice piece!
Agak-agaknya la, siapa ek yang buat ni?? Eh eh, buat-buat tanya pulak. Haha. Nak tahu siapa punya karya yang 'lawa' sangat ni? Hehe. Of course la it is mine! Cantik tak?? Menarik? But, yang penting is makna perkataan tu. Jangan sekadar baca, tapi ambil iktibar jugak.
Okey, so setakat itu ajelah yang aku boleh tunjuk. Nak tunjuk semua tak boleh sebab banyak sangat. Kalau nak tengok, cuba pergi kat page ni. --> https://www.facebook.com/SinergiInfinitiMJSCGmc
So, rasanya takde apa lagi kut nak cakap. Jadi, renung-renungkan segala apa yang tertulis di textgram tu and selamat beramal! 
Love from me!
Newer Post